Obserwatorzy

czwartek, 3 września 2020

Dokąd tupta jeż #4

 Po okresie pandemii zapraszam na kolejną odsłonę mojego cyklu Dokąd tupta jeż. W dzisiejszym wpisie dowiecie się jakie mam plany na końcówkę studenckich wakacji i co chcę jeszcze w tym miesiącu zrealizować.






Ostatni mój wpis pojawił się w marcu. Do tej pory  moje priorytety trochę się pozmieniały i nie dokończyłem niektórych zadań.






CELE NA MARZEC
  • wyrobić paszport
  • przygotować wstępny plan wycieczki na Ukrainę w Excelu
  • naprawić Kindle – czytnik
  • ugotować 2 dania dla całej rodziny
  • zrobić filmik dla siostry
  • kupić pierwszą akcję na giełdzie
  • spotkać się ze znajomymi z Liceum
  • zaprosić kuzynów do siebie na wieczór
  • zrobić wszystkie zaległe lekcje z Inventora
  • kupić nowy zamek do siłowni 
Legenda:
·         CZERWONY - CEL NIEZREALIOZWANY
·         POMARAŃCZ - CEL ZREALIZOWANY W POŁOWIE
·         ZIELONY - CEL ZREALIZOWANY

Mimo upływu czasu nie wszystko udało mi się zrealizować.  Po zamknięciu granic plan z wyjazdem na Ukrainę nie był już tak priorytetowy. Poniżej przedstawiam Wam, jakie cele zdecydowałem sobie ustalić na ostatni miesiąc studenckich wakacji.








CELE NA WRZESIEŃ
  • wypad w góry na weekend
  • zapisanie się do szkoły "Spartan" - zajęcia Crossfit, boksu i siłownia w pakiecie
  • znalezienie nowej pracy we Wrocławiu
  • liczenie kalorii
  • codzienna medytacja
  • posty  na blogu w środę i sobotę
  • czytanie książki zawsze przed spaniem
  • przygotowywanie własnych posiłków do pracy

 Jak widzicie ja już swoje plany na ten miesiąc ustaliłem. W następnej serii sprawdzę, które z nich udało mi się osiągnąć. 


Do zobaczenia w następnych wpisie,

Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz