Obserwatorzy

sobota, 31 października 2020

Ustalenie budżetu finansowego

Budżet finansowy jest niezwykle ważny, jeśli chcemy w dobry sposób zarządzać swoimi pieniędzmi.

Pisałem już artykuł o tym,  jak stworzyć budżet finansowy Dzisiaj dowiecie się jak wyliczenie budżetu wygląda w praktyce.




Dzisiaj przedstawię Ci jak sytuacja z budżetem wygląda u mnie.

Podjąłem decyzję, że wracam do siebie do Kuźnicy.


Dzięki czemu zaoszczędzę 500zł za mieszkanie. Te pieniądze przeznaczę na spłatę długu na mój samochód.


Niestety dzięki temu, że nadal mieszkam u rodziców aż tak potrzebne nie jest dla mnie ustalanie budżetu.


Jak widać na diagramie większość przychodów przeznaczam na spłatę długów. Zakładam, że wystarczy mi 400zł miesięcznie na moje "zachcianki". Czynsz, wyżywienie i utrzymanie póki co niestety nie opłacam. Skupiam się na studiowaniu i na razie nie decyduję się na wypad i pracowanie we Wrocławiu, przynajmniej przez ten dosyć ciężki semestr.


500zł, które wcześniej rodzice płacili za mieszkanie teraz będzie przelewane na spłatę mojego samochodu. Dług ten zaciągnąłem u siostry, więc myślę że to najlepsza opcja długu, bo bez procentowych odsetek.


Jak widać u mnie budżet jest bardzo mocno okrojony, wręcz można powiedzieć zbędny. Wiem, że wielu z Was potrzebuje zaoszczędzić pieniądze, dlatego chciałem to pokazać na bardzo prostym przykładzie. 


Nowy link do pobrania budżetu znajdziecie Tutaj



Do zobaczneia w kolejnym poście,


Bye


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz