Obserwatorzy

niedziela, 11 października 2020

Bucket list - czyli lista moich marzeń

Jakiś czas temu ustaliłem moją listę ponad stu celów. Do tej pory część z nich udało mi się zrealizować, ale niestety nie idzie to w takim tempie jakim bym chciał. Chciałbym się z Tobą podzielić moją Bucket list, aby również zachęcić Cię do takiej formy motywacji.





My Bucket List


1. jadę sam na wycieczkę 


2. umiem hiszpański na poziomie komunikatywnym


3. jestem cały dzień w Energylandii


4. jeżdzę bezproblemowo autem gdziekolwiek chcę


5. jestem na masażu


6. lecę samolotem za granicę


7. umiem pływać kraulem


8. skaczę ze stadionu Wrocław


9. mam dziewczynę


10. dbam o swoje paznokcie


11. umiem grać na giełdzie


12. jestem w teatrze


13. mam tatuaż z henny


14. umiem układać kostkę rubika


15. piję yerbę zamiast energetyków


16. jestem na meczu Barcelony na Camp Nou


17. jestem na meczu żużlowym


18. jestem na meczu Śląska


19. czytam 20 książek w 2019


20. lecę samolotem


21. pracuję za granicą


22. umiem stać na rękach


23. umiem muscle up


24. wchodzę na Śnieżkę


25. wchodzę na jakiś zagraniczny szczyt


26. mam drona


27. umiem medytować


28. robię na komputerze tylko to, co jest potrzebne


29. biorę udział w półmaratonie


30. przebiegam maraton


31. umiem podstawy grafiki


32. umiem montować filmiki


33. znów oddaję krew


34. podnoszę 100 kg na klatę


35. noszę ciuchy, w których czuję się dobrze


36. lecę do USA


37. umiem stać na głowie


38. zwiedzam Londyn


39. Mam kindle do czytania ebooków


40. podróżuję kamperem


41. nie wstydzę się wiary


42. mam własny blog


43. zwiedzam Madryt


44. mam flagowy telefon


45. jestem pewny swoich racji


46. mam przepisy drogowe w jednym palcu


47. Znam uniwersum Star Wars i Marvel


48. umiem "majsterkować"


49. obstawiam zakłady bukmacherskie


50. znam się na filmach i aktorach


51. jestem w escape roomie


52. jestem na Ukrainie


53. Jestem w Pradze


54. jestem we Wrocławskim ZOO


55. znajduję własne źródło dochodu


56. jestem na evencie muzycznym


57. robię regularne badania


58. umiem grać na instrumencie


59. mam wokół siebie samych prawdziwych przyjaciół


60. wydaję swoją książkę


61. montuję filmy z każdego super wypadu


62. umiem driftować samochodem


63. umiem serfować na desce


64. Jestem w Tajlandii


65. płynę statkiem


66. mam samych rozwojowych przyjaciół


67. interesuję się futbolem i FC Barcą


68. oglądam Netflixa z angielskimi napisami


69. posiadam głos decyzyjny w Samorządzie


70. organizuję wycieczkę


71. rozwijam blog do poziomu fanpejdża


72. prasuję swoje ubrania


73. lecę paralotnią


74. lecę balonem


75. jestem na Wielkim Murze Chińskim


76. lecę do Brazylii


77. Zwiedzam Austarlię


78. mam swoją działkę na wakacje


79. jestem cały dzień w SPA


80. jestem dawcą szpiku


81. lecę helikopterem


82. jeżdzę na wielbłądzie


83. jeżdzę na słoniu


84. montuję w domu prysznic


85. próbuję różnych form masażu


86. robię 100 pompek


87. jestem na domówce tematycznej


88. organizuję przyjęcie niespodziankę


89. organizuję planszowe rozgrywki 


90. podróżuję gdzieś przez miesiąc


91. widzę piramidę


92. odwiedzam Japonię


93. Zdobywam Koronę Polskich Gór


94. Uczę innych się rozwijać


95. buduję ławeczkę do bujania


96. montuję hamak


97. mam własny samochód


98. mam prawo jazdy na wózek widłowy


99. jestem na Erazmusie w Hiszpanii


100. jestem w Park of Poland "Suntago"


101. mam samochód w gazie


102. jestem w Afryce


103. podróżuję po Europie z namiotem


104. umiem nurkować

   

105. Zwiedzam Nowy York


106. jem ślimaki we Francji


107. jem sushi w Tokyo


108. jem pizzę we Włoszech


109. przebiegam zagraniczny maraton


110. jestem na nartach w Alpach


111. oglądam zorzę polarną


112. oglądam wieżę Eiffla w Paryżu


113. oglądam Big Bena w Anglii


114. widzę statuę wolności w USA


115. jeżdzę wymarzonym samochodem


116. biorę udział w karnawale w Rio


117. gram w kasynie w Las Vegas


118. oglądam rafę koralową


119. pływam w Morzu Martwym


120. jestem w Lwowie i żyję jak król


121. mam własne mieszkanie


122. mam własną firmę


123. gram w golfa


124. aktywnie uczestniczę w mediach społecznościowych 


*zielona czcionka - cel osiągnięty


Tak mniej więcej wygląda moja lista marzeń. Koniecznie stwórz swoją Bucket List, bo samo wypisanie celów to już jeden krok do ich zrealizowania. 


Wszystkie cele staram się wypisywać w czasie teraźniejszym, aby zaczęło powoli działać prawo przyciągania. 

Najlepiej jest codziennie pracować nad celami, wtedy  udaje się je realizować bardzo szybko.


To wszystko na dziś,
do zobaczenia w następnym poście,


Bye




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz