Obserwatorzy

środa, 14 października 2020

Idealny dzień

 W dzisiejszym poście przedstawię Ci mój idealny dzień. Niestety nie mogę zacząć go realizować "od jutra", ponieważ wiem, że nie utrzymałbym go przez długi okres czasu. 





Póki co wprowadziłem trzy nawyki, z tego planu, których konsekwentnie się  trzymam. 

Docelowo chciałbym, żeby mój dzień wyglądał podobnie, jak ten przedstawiony poniżej:



Idealny dzień

6:00 Poranny rytuał


pobudka


ogarnięcie się + zaparzenie kawy + szklanka wody


medytacja


Fanpejdż - przygotowanie postów na blogu, dbanie o media społecznościowe


ogród marzeń - sprawdzanie mojej Bucket List i realizacja moich marzeń





7:30   studia / praca   20:00



20:00 Wieczorny rytuał


planowanie dnia + duma, za to czego dokonałem i wdzięczność za to co mam (po 3 przykłady)


Netflix


czytanie książki - wreszcie czas na ulubioną lekturę


medytacja - przygotowanie do spania i relaks po całym dniu stresu


sen






Chcę, aby tak właśnie wyglądała moja codzienność.


Czy mi się to uda, to jeszcze się okaże.




Do zobaczenia  w następnym poście,
Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz