Obserwatorzy

sobota, 17 października 2020

Idealne życie

W ostatnim poście pisałem o tym, jak chciałbym, aby wyglądał mój "idealny dzień". Dzisiaj przedstawię Wam ideę "idealnego życia", czyli co chciałbym poukładać u siebie w najbliższym czasie.




Moje plany na idealne życie:


-> partner życiowy - chciałbym znaleźć bratnią duszę, z którą mógłbym rozmawiać o wszystkich moich problemach


-> ogarnięte finanse - chciałbym mieć stały zarobek w każdym miesiącu


-> zdane studia - chciałbym przejść przez semestr bez deficytu


-> rozwój grupy - chciałbym rozwinąć naszą społeczność do 1000 osób


-> realizacja marzeń - póki co bardzo słabo idzie mi realizacja marzeń. Jeśli ogarnę finanse, to wierzę,  że marzenia również uda mi się zrealizować


-> Codzienna aktywność fizyczna - w związku z tym, że zamknęli mi siłownie chcę teraz codziennie znajdować czas na jakiś ruch. 




Co już udało mi się osiągnąć:


-> Elegancki samochód - jestem zadowolony, bo ostatnio kupiłem samochód, który bardzo chciałem mieć


-> Duży pokój we Wrocławiu - od przyszłego miesiąca będę wynajmował pokój o powierzchni 15 m^2. Póki co mieszkałem w dwa razy mniejszym


-> Dużo znajomych we Wrocławiu - mam znajomych z Liceum we Wrocławiu, z którymi często mogę wyskoczyć na piwo. Poza tym jestem w dwóch sekcjach Samorządowych, a więc również tam zdarzają się jakieś integracje.





To tyle w dzisiejszym wpisie,


Do zobaczenia już wkrótce,
Bye   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz