Obserwatorzy

piątek, 16 sierpnia 2019

Przerwa na wakacje - wyjazd na Chorwacje

W tym poście krótko podsumuje moją ekscytację związaną z planowaną podróżą do Chorwacji.

Ogólnie wcześniej nigdy nie byłem typem podróżnika, ale mam nadzieję, że to się zmieni. W mojej rodzinie jeździliśmy na wakacje średnio raz na 5 lat, gdy byłem młodszy.
 Teraz na szczęście to uległo zmianie.







Wyjeżdżam na wczasy najczęściej z moją siostrą i kuzynostwem, nie inaczej jest tym razem.
Mój szwagier ogarnął całą tą wycieczkę - włącznie z winietami, postojami i atrakcjami na cały pobyt, ja nie musiałem się w ogóle wysilać. Mimo to jestem mega podjarany myślą o zbliżającym się wyjeździe.

Paradoksalnie za granicą byłem tylko raz w życiu - w tym roku na wycieczce harcerskiej na Litwie.
Oczywiście harcerzem nie jestem, ale udało mi się po znajomości tam pojechać i w dodatku w bardzo atrakcyjnej cenie. Wyjazd na Chorwację to trochę inna bajka podejrzewam i mam nadzieję, że się nie przeliczę :D

W planie mamy też m.in. przystanek w Wenecji więc podejrzewam, że będzie ekstra. Prócz tego jest jeszcze opcja wycieczki na jeziora pitvickie (wstęp 150zł od osoby więc dość dużo). Ogólnie całość ma wyjść jak najmniejszym kosztem i myślę, że zmieścimy się w 1500zł. Za dwa tygodnie powiem wam jak poszło i czy było warto :D W każdym razie raczej przez najbliższe 14 dni więcej postów tutaj nie udostępnie, bo czas pokorzystać z wakacji. Do zobaczenia później.



Bye :D

6 komentarzy:

  1. W Chorwacji jest przepięknie, na pewno się nie zawiedziesz. Te widoki, krystalicznie czysta woda, przyjaźni ludzie, przystępne ceny, ach, pojechałabym tam jeszcze raz:). Jeziora Plitvickie też superowe.
    W Wenecji jeszcze nie byłam, zazdroszczę!
    Dzięki za komentarz pod poprzednim postem, u mnie już nowości, mam nadzieję, że również zostawisz po sobie ślad:)
    Pozdrawiam
    https://aleksandraczaja.blogspot.com/2019/08/to-co-ludzie-uwazaja-za-wady-krakowa-to.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się wszystko zrealizować co było w planie więc mega się cieszę :D Naprawdę było warto i każdemu gorąco polecam takie wczasy :D

      Usuń
  2. Chętnie kiedyś odwiedzę Chorwację .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za granicą byłam tylko na Białorusi w ramach wymiany uczniów. Życzę udanej zabawy i wypoczynku.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprawa bardzo udana. Ja w sumie pierwszy raz za granicą byłem dopiero w tym roku na Liwtie, więc zawsze jest czas nadrobić zaległości :D

      Usuń