Obserwatorzy

czwartek, 11 marca 2021

Czy zarabianie przez internet daje wysokie zarobki?

Wiele osób zadaje sobie pytanie czy zarabianie w internecie się opłaca. Dzisiaj przedstawię Ci moją perspektywę, chociaż odbiega ona w większości od opinii innych ludzi.

Na Facebooku możemy znaleźć wiele ofert związanych z szybkim zarobkiem w internecie. Niestety większość z nich nie pozwala osiągnąć sensownych przychodów. Zazwyczaj praca przykuwa uwagę wielkimi obietnicami, które pozostają w dużej mierze bez pokrycia.




Sam parę miesięcy spędziłem w branży MLM, ale nie spełniła ona moich oczekiwań. Przede wszystkim jestem osobą, która realizuje projekty, gdy ma je narzucone z góry i ciężko było mi się zmotywować do działania. Najbardziej irytował mnie fakt, że musiałem przekonywać osoby do kupna produktów, co także nie jest moją najlepszą stroną.

Nie uważam, aby biznes MLM był złym wyborem do uzyskania przychodów, ale nie sprawdził on się u mnie. Wiele osób też po zapoznaniu z tą branżą rzuca się na głęboką wodę i zaczyna robić wszystkie "rozwojowe" sprawy. Jest to szczególnie niebezpieczne, ponieważ od natłoku obowiązków można nabawić się nerwicy.




Mimo wszystko cieszę się, że poznałem branżę MLM, ponieważ dzięki temu sporo się nauczyłem. Znajduję teraz czas na czytanie książek, czy szkolenia, ale nie zapominam o odpoczynku i zresetowaniu głowy. 

Dla mnie niestety nie przemawia żaden z modeli biznesowych. Dużo ludzi poleca branżę MLM jako drogę do wolności finansowej, ale u mnie się to nie sprawdziło, może u Ciebie będzie inaczej ;)



Według mnie jedynym racjonalnym zarobkiem w internecie jest praca zdalna w firmie, bądź założenie własnej. Do tego ostatniego zmierzam, ale przede mną jeszcze długa droga.

A czy wy znaleźliście swoje miejsce na zarobek w internecie?

Koniecznie podzielcie się w komentarzu.


Do zobaczenia w kolejnym poście,

Bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz