Obserwatorzy

czwartek, 25 marca 2021

10 Przydatnych aplikacji na telefon

 W dzisiejszym wpisie postaram się Ci przedstawić listę przydatnych aplikacji do Twojego telefonu. Sam z nich korzystam i bardzo ułatwiają mi moją codzienną pracę. W tym poście znajdziesz 10 aplikacji, które mogą ułatwić Ci życie.




Oto one:

Pepper - aplikacja w której znajdziesz wiele ciekawych ofert w promocji. Użytkownicy dzielą się swoimi opiniami i pomagają doradzić jak najlepszy wybór oferty z różnych dziedzin.
Dzięki tej aplikacji kupiłem blisko sto przedmiotów przez ostatnie lata.


Duolingo - niezawodna aplikacja do nauki języków obcych. Cechuje ją nauka poprzez zabawę.


GymRun - aplikacja do liczenia powtórzeń oraz serii wykonywanych na siłowni.


Fitatu - przydatna aplikacja jeśli liczysz swoje kalorie. Dzięki niej możesz w łatwy sposób balansować swoim zapotrzebowaniem kalorycznym w ciągu dnia.


Jakdojade - podczas korzystania z tramwajów bądź autobusów ta aplikacja spisuje się idealnie. Teraz gdy mieszkam we Wrocławiu sprawdza się wyśmienicie.


AdobeScan - jeśli nie posiadasz skanera ta aplikacja sprawdzi się idealnie do tego typu rozwiązań. Po zeskanowaniu od razu dostajemy plik w formacie PDF, który jest już gotowy do wysyłki.


Szachy - obecnie bardzo na topie gra strategiczna, która pozwala zwiększyć umiejętności logicznego myślenia.


Podcast Addict - najlepsze według mnie aplikacja do słuchania podcastów na Androida.


Spotify - jedyna i niepowtarzalna dla mnie aplikacja do muzyki. Jako Student mam dostęp do miesięcznej subskrypcji za 10zł.


OneNote - ta aplikacja służy mi za notatnik. Zapisuję w niej chociażby listę zakupów oraz najważniejsze rzeczy do zapamiętania.




To wszystko w dzisiejszym wpisie.

Do zobaczenia wkrótce.

Bye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz