Obserwatorzy

czwartek, 3 grudnia 2020

Dokąd tupta jeż? #7

 

Witaj w kolejnej odsłonie cyklu "Dokąd tupta jeż", w której podsumuję moje cele i wyznaczę nowe. 


Mam nadzieję, że wyniesiesz z tego artykułu coś przydatnego dla siebie.







CELE NA LISTOPAD
  • wprowadzenie nawyku czytania książki
  • ustalenie własnego budżetu finansowego
  • oglądanie każdego oficjalnego meczu Barcelony
  • przerobienie samochodu na gaz
  • ogarnięcie bloga i fanpejdża



W tym miesiącu nie miałem zbyt wielu wyznaczonych celów. 
Nawyk czytania książki cały czas wdrażam, ale nie mogę powiedzieć, że przyjął on się na stałe.


W dalszym ciągu będę ten nawyk utrwalał i postaram się, aby w przyszłym miesiącu widniał już na zielono.


Niestety nie widziałem sensu ustalenia własnego budżetu, ponieważ zrezygnowałem z pracy i mam pieniądze tylko za stypendium. Od przyszłej soboty idę do nowej pracy, jednak własny budżet póki co nie jest moim priorytetem.


Nie obejrzałem każdego oficjalnego meczu Barcelony, jednak zrobiłem w tym temacie duże postępy. Dzięki aplikacji na telefon mam zawsze dostęp do aktualnych meczy i jeżeli nic nie stoi mi na przeszkodzie to oglądam spotkanie mojego ulubionego zespołu.


Udało mi się wreszcie także ogarnąć mój samochód, ponieważ od sierpnia musiałem jeszcze włożyć w niego kupę kasy. Teraz auto jest już na chodzie i mam nadzieję, że pojeździ jak najdłużej.

Blog i fanpejdż ostatnimi czasy wieje nudą. Od przyszłego miesiąca wprowadzę formę live'ów na grupę. Zobaczymy czy się sprawdzi.




CELE NA GRUDZIEŃ

  • wprowadzenie nawyku czytania książki
  • wprowadzenie nawyku trenowania wg. książki "Skazany na trening"
  • ożywienie fanpejdża - prowadzenie live'a 



Na grudzień ustaliłem dość trudne nawyki do wprowadzenia. Będzie to lekkie wyzwanie, ale mam nadzieję, że podołam.


Prócz tego zdecydowałem się przeprowadzić live'y na grupie Rozwojowy Zawrót Głowy. Pierwszy zobaczycie już w tym tygodniu.


Do zobaczenia w kolejnym poście,
Bye






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz