Obserwatorzy

czwartek, 22 lipca 2021

Bucket list - czyli lista moich marzeń cz. 2

Jakiś czas temu ustaliłem moją listę ponad 100 celów. Obecnie mam ich już ponad 200. 

Udało mi się zrealizować znaczną część z moich wyzwań, którymi chciałbym się z Tobą podzielić.

Link do mojego ostatniego wpisu tego typu możesz znaleźć tutaj.









Legenda:

świeżo wykonany cel -  tak oznaczone są cele zrealizowane od ostatniego wpisu

wykonany cel - tak oznaczone są zrealizowane cele

bliski cel - tak oznaczone są cele bliskie realizacji

trudny cel - tak oznaczone są cele na ten moment ciężko osiągalne


My Bucket List:

 

1.      jadę sam na wycieczkę

2.      umiem hiszpański na poziomie komunikatywnym

3.      jestem cały dzień w Energylandii

4.      jeżdzę bezproblemowo autem gdziekolwiek chcę

5.      jestem na masażu

6.      lecę samolotem za granicę

 

7.      umiem pływać kraulem

 

8.      skaczę ze stadionu Wrocław

 

9.      mam dziewczynę

 

10.  dbam o swoje paznokcie

 

11.  umiem grać na giełdzie

 

12.  jestem w teatrze

 

13.  mam tatuaż z henny

 

14.  umiem układać kostkę rubika

 

15.  piję yerbę zamiast

energetyków

 

16.  jestem na meczu Barcelony na Camp Nou

 

17.  jestem na meczu żużlowym

 

18.  jestem na meczu Śląska

 

19.  czytam 20 książek w 2019

20.  pracuję za granicą

 

21.  umiem stać na rękach

 

22.  umiem muscle up

 

23.  wchodzę na Śnieżkę

 

24.  wchodzę na jakiś zagraniczny szczyt

25.  mam drona

 

26.  umiem medytować

27.  robię na komputerze tylko to, co jest potrzebne

 

28.  biorę udział w półmaratonie

29.  przebiegam maraton

 

30.  umiem podstawy grafiki

31.  umiem montować filmiki

32.  znów oddaję krew

33.  podnoszę 100 kg na klatę

34.  noszę ciuchy, w których czuję się dobrze

35.  lecę do USA

36.  umiem stać na głowie

 

37.  zwiedzam Londyn

38.  Mam kindle do czytania ebooków

 

39.  podróżuję kamperem

40.  nie wstydzę się wiary

 

41.  mam własny blog

42.  zwiedzam stolicę europejskiego kraju

 

43.  mam flagowy telefon

44.  jestem pewny swoich racji

 

45.  mam przepisy drogowe w jednym palcu

46.  Znam uniwersum Star Wars i Marvel

 

47.  umiem "majsterkować"

48.  obstawiam zakłady bukmacherskie

 

49.  znam się na filmach i aktorach

 

50.  jestem w escape roomie

 

51.  jestem na Ukrainie

52.  Jestem w Pradze

 

53.  jestem we Wrocławskim ZOO

54.  znajduję własne źródło dochodu

 

55.  jestem na evencie muzycznym

56.  robię regularne badania

 

57.  umiem grać na instrumencie

58.  mam wokół siebie samych prawdziwych przyjaciół

 

59.  wydaję swoją książkę

60.  montuję filmy z każdego super wypadu

 

61.  umiem driftować samochodem

62.  umiem serfować na desce

 

63.  Jestem w Tajlandii

64.  płynę statkiem

 

65.  mam samych rozwojowych przyjaciół

66.  interesuję się futbolem i FC Barcą

 

67.  oglądam Netflixa z angielskimi napisami

68.  posiadam głos decyzyjny w Samorządzie

 

69.  organizuję wycieczkę

70.  rozwijam blog do poziomu fanpejdża

 

71.  prasuję swoje ubrania

72.  lecę motolotnią

 

73.  lecę balonem

74.  jestem na Wielkim Murze Chińskim

 

75.  lecę do Brazylii

76.  Zwiedzam Austarlię

 

77.  mam swoją działkę na wakacje

78.  jestem cały dzień w SPA

 

79.  jestem dawcą szpiku

80.  lecę helikopterem

 

81.  jeżdzę na wielbłądzie

82.  jeżdzę na słoniu

 

83.  montuję w domu prysznic

84.  próbuję różnych form masażu

 

85.  robię 100 pompek

 

86.  jestem na domówce tematycznej

87.  organizuję przyjęcie niespodziankę

 

88.  organizuję planszowe rozgrywki

89.  podróżuję gdzieś przez miesiąc

 

90.  widzę piramidę

91.  odwiedzam Japonię

 

92.  Zdobywam Babią Górę

 

93.  Zdobywam Rysy

94.  Uczę innych się rozwijać

95.  buduję ławeczkę do bujania

 

96.  montuję hamak

97.  mam własny samochód

 

98.  mam prawo jazdy na wózek widłowy

99.  jestem na Erazmusie w Hiszpanii

 

100.                     jestem w Park of Poland "Suntago"

101.                     mam samochód w gazie

102.                     jestem w Afryce

103.                     podróżuję po Europie z namiotem

104.                     jestem płetwonurkiem
  

105.                     Zwiedzam Nowy York

106.                     jem ślimaki we Francji

107.                     jem sushi w Tokyo

108.                     jem pizzę we Włoszech

109.                     przebiegam zagraniczny maraton

110.                     jestem na nartach w Alpach

111.                     oglądam zorzę polarną

112.                     oglądam wieżę Eiffla w Paryżu

113.                     oglądam Big Bena w Anglii

114.                     widzę statuę wolności w USA

115.                     jeżdżę wymarzonym samochodem

116.                     biorę udział w karnawale w Rio

117.                     gram w kasynie w Las Vegas

118.                     oglądam rafę koralową

119.                     pływam w Morzu Martwym

120.                     jestem w Lwowie i żyję jak król

121.                     mam własne mieszkanie

 

122.                     mam własną firmę

123.                     gram w golfa

124.                     aktywnie uczestniczę w mediach społecznościowych

 

125.                     napierdalam w szachy

 

126.                     piszę swój rapowy kawałek

 

127.                     jestem zajebiście pozytywnym ziomkiem

 

128.                     oddaję część pieniędzy na akcje charytatywne

 

129.                     mam super wygodne krzesło

 

130.                     mam  wygodne łóżko do pokoju

 

131.                     mam lustro w pokoju

 

132.                     mam pilot do Volvo

 

133.                     przenieść Volvo do drugiego garażu

 

134.                     wymontować drzwi z kuchni

 

135.                     upiec samemu ciasto

 

136.                     mam paszport

 

137.                     przejazd autostopem

 

138.                     motor

 

139.                     zamieszkać w akademiku

 

140.                     kierowca Uber

 

141.                     umiem jeździć na nartach

 

142.                     umiem jeździć na snowboardzie

 

143.                     Zwiedzam Austrię

 

144.                     Zwiedzam Belgię

 

145.                     Zwiedzam Węgry

 

146.                     Zwiedzam Japonie

 

147.                     Jestem na stand-upie

 

148.                     Zwiedzam Amazonke w Brazylii

 

149.                     Zwiedzam pustynię Atacama w Chile

 

150.                     Zwiedzam Zatokę Wraku w Grecji

 

151.                     Zwiedzam Malediwy

 

152.                     Zwiedzam Hawaje

 

153.                     Oglądam zorzę polarną

154.                     Oglądam Nowy Jork

 

155.                     Oglądam Fiordy w Norwegii

 

156.                     Zwiedzam Rzym

 

157.                     Zwiedzam Kretę

 

158.                     Zwiedzam Australię

 

159.                     Zwiedzam Madagaskar

 

160.                     Zwiedzam Sri Lankę

 

161.                     Brak nałogów

 

162.                     Piszę swoją książkę

 

163.                     Skok na bungee

 

164.                     Skok ze spadochronu

 

165.                     Jazda na crossach

 

166.                     Wszechobecny szacunek

 

167.                     Pływanie z delfinami

 

168.                     Poznanie Gracjana

 

169.                     Muzeum lotnictwa

 

170.                     Muzeum woskowe

 

171.                     Pływanie kutrem

 

172.                     Picie napoju z kokosa

 

173.                     Zjeść posiłek od mistrza kuchni

 

174.                     Pomoc innym – szlachetna paczka

 

175.                     Wolontariat dla dzieci

 

176.                     Strzelanie z broni

 

177.                     Autostopem na weekend

 

178.                     Wolność finansowa

 

179.                     Będę Sobą Może

 

180.                     Wiele znajomych

 

181.                     „I love this game”

 

182.                     Wyjazd do Monaco

 

 

183.                     Wyjazd do Hiszpanii Loret de Mar

 

184.                     Poznawanie wielu super dziewczyn

 

185.                     Bycie tu i teraz

 

186.                     Praktyki na lotnisku

 

187.                     Jestem pozytywny i rzucam komplementami

 

188.                     Pójść do samochodowego kina

 

189.                     Jazda motocyklem po s8

 

190.                     Pływanie rzeką pod prąd

 

191.                     Naucz się zasad inwestowania – gra na giełdzie

 

192.                     Jestem niezależny finansowo od rodziców

 

193.                     Ogolić się na łyso

 

194.                     Napisać książkę

 

195.                     Biwak pod namiotem

 

196.                     Własna domówka planszowa

 

197.                     Sparing  z kickboxingu

 

198.                     Nauka tańca towarzyskiego

 

199.                     Mieć własną roślinkę w pokoju

 

200.                     Pojechać w podróż Vanem

 

201.                     Zobaczyć wodospad

 

202.                     Nauczyć się jeździć konno

 

203.                     Skok ze spadochronem

 

204.                     Nauka szpagatu


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz