Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2019

Koniec roku 2019 -> początek roku 2020

Rok 2019 nieuchronnie zbliża się do końca. 
Mam, w związku z nim przeżytych wiele wspomnień, które z pewnością pozostaną ze mną do końca życia. 
W dzisiejszym poście chciałbym przybliżyć wam najważniejsze z nich.





Niezwykłe wspomnienia 2019:


- wyjazd z harcerzami autokarem na Litwę,


- podróż do Chorwacji na 10 dni


- wyjazd do Karpacza na weekend


- integracyjny wyjazd samorządowców do Lewina Kłodzkiego na weekend


- integracyjny wyjazd naszego wydziału do Lewina Kłodzkiego na weekend


- wyjazd na narty do Czarnej Góry,


- Juwenalia 2019


- 4S Leaders Camp na 5 dni


- przebiegnięcie maratonu (3:55 h)


- przebiegnięcie półmaratonu (1:35 h)







Wraz z zamkniętym rokiem, należy również wyznaczyć nowe cele na przyszły rok. Ten zapowiada się nawet bardziej owocnie, jak poprzedni. Mam nadzieję, że na zapowiedziach się nie skończy :D


Cele 2020:


- zacząć grać na giełdzie już teraz


- oddawać regularnie krew od stycznia


- dostać się do organizacji 4S do końca marca


- skok ze stadionu Wrocław do końca marca


- przelot szybowcem do końca kwietniu


- nauczyć się skakać na główkę do czerwca


- zrobić szpagat do końca czerwca


- pojechać na mecz Barcelony do końca lipca


- pojechać na event muzyczny do końca sierpnia


- podróż samolotem do końca września - wycieczka all inclusive


- podnieść 100kg na klatę do końca roku


- przeczytać 35 książek do końca roku





To tyle w dzisiejszym wpisie. 

Teraz będę miał więcej czasu na częstsze wpisy i mam nadzieję, że was nie zawiodę.


Do zobaczenia w kolejnym poście,
Bye

  

6 komentarzy:

  1. Piękne postanowienia! Najbardziej podoba mi się z oddawaniem krwi- zazdroszczę, ponieważ sama panicznie boję się igieł i nie jestem w stanie tego robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja też miałem przez rok urazę do oddawania krwi przez jedną pielęgniarkę, ale już na szczęście mi przeszła.

      Usuń
  2. Takie podsumowanie roku jest świetnym pomysłem:) I też motywuje do działania!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, dlatego gorąco zachęcam wszystkich do spróbowania. Wesołych Świąt ;)

      Usuń
  3. Sporo się u Ciebie w tym roku działo.
    Trzymam kciuki za postawione sobie cele na 2020 rok!
    Wesołych Świąt! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się działo, ale mam nadzieję, że teraz będzie z roku na rok tylko tego przybywać :D

      Usuń